Cum plasez o comandă pe site?

Pentru a plasa o comandă, mai întâi trebuie sa intrați in categoria de produse dorită sau folosiți căutarea pe site pentru a găsi produsul dorit.

După ce ați găsit produsul, tastați butonul „Adaugă în coș”. Acum când produsul este adăugat în coșul Dvs, vă rămâne doar să tasți pe coș, iar în pagina ce se deschide completați formularul de comandă cu datele Dvs și tastați butonul „Plasează comanda”

După ce comand, voi fi apelat pentru confirmare?

Desigur. Operatorii noști apeleaza orice client pentru confirmarea comenzii. La fel ve-ți primi și un email de confirmare.

În cât timp primesc comanda?

De obicei livrearea în mun. Chișinău și suburbii se efectuază a doua zi după plasarea comenzii. Ce ține de livrarea în restul țării, aceasta se efectuază în 3-5 zile calendaristice.

Totuși, pot exista anumiți factori ce pot influența timpul livrării, cum ar fi condițiile meteo, ambuteiaje, etc. Timpul estimativ de livrare o sa vă fie comunicat de operator în momentul confirmării comenzii.

Pot anula comanda?

Comenzile pot fi anulate, până la momentul confirmării acestora de către operator. După ce operatorul a confirmat comanda cu Dvs, iar aceasta a fost expediată – comanda nu poate fi anulată.

Pot returna comanda?

Conf. legislației în vigoare a R. Moldova – se admite returul unei anumite grupe de produse, cu respectarea contițiilor indicate în lege – HOTĂRÂRE Nr. 1465
din 08-12-2003

Am comandat anterior, iar acum nu găsesc produsul pe site.

Periodic este posibil ca unele produse să nu fie în stock, sau să fie scoase din vânzare. Vă rugăm să contactați operatorii noști pentru a concretiza disponibilitatea unor produse.

Am uitat parola de la site. Ce fac?

Dacă nu țineți minte parola Dvs, va rugăm să tastați pe iconița „Contul meu” – „Am uitat parola” – „Restabilire parolă”